Ahogy korábban írtunk róla, cégünk alappillére, hogy döntéseinket stratégiai alapon hozzunk meg, hiszünk abban, hogy csak jól felépített rendszerekkel és folyamatokkal érhetünk el sikereket a flottakezelés terén. Azt is tudjuk azonban, hogy sokszor a “kívülről” jött gondolatok is szükségesek az innovációhoz, néha érdemes megbontani a status quo-t, így a partnerségi viszonyainkban tudatosan keressük azokat a cégeket, amelyek szemléletükkel valami újat adnak hozzá a működésünkhöz. Így jutottunk el a Microsegment Zrt.-hez, amely 2017 óta segít bennünket az értékesítési tevékenységünkben.
A 2000-es évek eleje az online marketing hőskorának tekinthető, ekkor kezdtek el megjelenni az első weboldalak, és bontogatták szárnyaikat azok az ügynökségek, amelyek portfóliója a digitális eszközök megjelenésével folyamatosan bővült. A Microsegment Zrt. is az első fecskék között volt, 2004-ben kezdte meg működését, akkoriban elsősorban célcsoport elemzéssel foglalkoztak. Napjainkban az online marketing tevékenységek szinte teljes spektrumát lefedik: a piackutatástól kezdve az adatbányászaton és elemzésen át e-mail és SMS kampányok teljes körű lebonyolítását is vállalják, de akkor is érdemes hozzájuk fordulni, ha közösségi média (Facebook, TikTok, Instagram, YouTube) vagy Google Ads kampányokra van szükség. Megalakulásuk óta közel 130 céggel dolgoztak együtt, kezdetben multinacionális vállalatokkal, később pedig a kis-és középvállalkozások felé is nyitottak. Kiss Csaba, a Microsegment Zrt. ügyvezető igazgatója cégük sikerét elsősorban abban látja, hogy rengeteg energiát fektettek az adatbázisuk fejlesztésébe, ezt a munkát megalakulásuk óta végzik.
A Flexfleet Zrt. 2017-ben került kapcsolatba a Microsegment Zrt.-vel. Kezdetben Facebook és e-mail kampányokkal segítették a tevékenységünket, de ők végezték a kampányokhoz kapcsolódó telemarketinget is. Ezen az akciók alapvetően eseti jelleggel működtek, adott időszakhoz kötődően, folyamatos együttműködésről ekkor még nem beszélhettünk. 2019-ben aztán úgy döntöttünk, hogy a meglévő ad hoc kapcsolatot szorosabb együttműködésre váltjuk annak érdekében, hogy az addiginál sokkal professzionálisabb értékesítési kampányokat tudjunk véghezvinni.
Ehhez első körben a cégen belüli folyamatainkat kellett kialakítani, optimalizálni, melyben komoly segítséget kaptunk a Microsegment Zrt.-től. Felvettünk két új kollégát, kialakítottuk a kampányokhoz szükséges infrastruktúrát, a folyamatokat pedig mérhetővé tettük. Kiss Csaba szerint az eredményes munka egyik záloga a menedzsment részéről tapasztalt mindset és tudatosság volt. Az első pillanattól hallgattunk a szakértőkre, vagyis a Microsegment Zrt.-re, velük közösen dolgoztuk ki az alapokat. Képesek voltunk úgy átalakítani a céges működésünket, hogy nap végén jól láttuk az eredményeket, és hogy miben szükséges változtatni.
És hogy mit köszönhet a Flexfleet Zrt. a Microsegment-nek? A szakértelem mellett legfőképpen a biztonságot. Biztonságban tudjuk a kampányainkat, és tudjuk azt is, hogy amit megbeszéltünk, azt valóban el fogják végezni. A csapat ráadásul nagyon proaktív, ötletelős, tehát a mérések alapján folyamatosan optimalizálunk, ha kell, új irányokat tesztelünk le, és állandó piacfigyelést is biztosítanak. A közös munka eredménye az anyagi megtérülés mellett az, hogy bízunk egymásban, számíthatunk a másikra, ily módon pedig a Flexfleet Zrt. ügyfelei is elégedettebbek lesznek.
Comments are closed.