GYIK

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Flottakezelés

  • Miért érdemes a Flexfleet Zrt-t választanom?

    10 év multinacionális flottakezelői tapasztalattal a hátunk mögött úgy döntöttünk, hogy a nemzetközi flottakezelők üzleti modelljeivel ellentétben mi a szolgáltatásainkat az Ön igényeire szabjuk. Proaktívan részt veszünk a teljes folyamatban, a gépjárművek beszerzésétől kezdve az autópark kezelésén át a transzparens riportolásig.

  • Érhetnek-e negatív meglepetések a futamidő végén?

    Cégünk alapelve, hogy transzparens módon dolgozunk és azt adjuk, amire szerződünk. Nálunk nincsenek rejtett költségek, nem kell ügyfeleinknek váratlan kiadásokkal szembenéznie a futamidő végén. Nem szalonautót várunk vissza, hanem a használatnak és a megtett kilométernek megfelelő állapotú gépjárművet.

  • Mi a különbség az egyes finanszírozási formák között?

    Zárt végű pénzügyi lízing esetében az önerő befizetését követően, valamint a havi törlesztőrészlet rendezésével használhatja a kiválasztott gépjárművet. A havidíj ÁFA-jának visszaigénylésére személygépjárműnél nincs lehetőség, a futamidő végén az autó mindenképpen a lízingbe vevő tulajdonába kerül.  A gépjármű eszközként a lízingbe vevő cég könyveiben szerepel.

    Nyílt végű pénzügyi lízing esetében szintén szükség van önerő befizetésére, de nem kötelező a futamidő végén az autó megvásárlása, opcionálisan azonban van rá lehetőség. Ennél a konstrukciónál is a lízingbe vevő könyveiben szerepel az eszköz. Fő különbség a zárt végű lízinghez képest, hogy nyílt végű esetén a lízingdíjak tőketörlesztő részének ÁFA tartalma a céges használat arányában, de minimum 50%-ban levonható személygépjármű esetén is.

    Operatív lízing vagy más néven tartós bérlet egyik nagy előnye, hogy nincs szükség önerőre. A bérleti díjba a finanszírozáson túl beletartoznak az üzemeltetéshez kapcsolódó költségek és szolgáltatások, többek között a gépjármű szervizelése, gumiztatása és a biztosítások. A kiadásokkal ily módon egyszerűen lehet tervezni és nem kell aggódni a beeső plusz költségek miatt. A gépjárművek tulajdonosa végig  a bérbe adó cég. A futamidő végén a bérbe vevő visszaadja az autót, tehát nem kerül a tulajdonába.

  • Mikor érdemes tartós bérlet mellett döntenem?

    Ennek a szolgáltatásnak a nagy előnye, hogy Önnek nem kell saját tőkével hozzájárulnia a gépjárművek megvásárlásához, azt nyugodtan fordíthatja tevékenységének fejlesztésére. Tartós bérlet esetén Ön elmondja elképzeléseit az autótípusra, a futamidőre és a futásteljesítményre vonatkozóan, mindent mást a Flexfleet Zrt. intéz. A bérleti díjat havonta számlázzuk, a havi díj összege 100%-ban elszámolható költségként, az ÁFA pedig a céges használat arányában, de minimum 50%-ban visszaigényelhető. A futamidő végén a bérlő visszaadja az autót, az eladással kapcsolatos feladatok kizárólag a bérbeadót terhelik. A szolgáltatás részletes ismertetését itt találja.

  • Miért érdemes megbíznom a Flexfleet Zrt-t a saját tulajdonomban lévő autók kezelésére?

    Ha az Ön tulajdonában van az autópark, a Flexfleet Zrt. koordinációs szolgáltatást nyújt. Az autóparkkal kapcsolatos költségekben jelentős megtakarításokat tudunk elérni a volumenünkből és szakértelmünkből fakadóan. A karbantartási munkálatoktól kezdve egészen a riportolásig levesszük az Ön válláról a flottakezeléssel járó terheket. Nyomon követjük gépjárműparkjának szervizmúltját, elintézzük a garanciális javításokat, Önnek nem kell mást tennie, csak vezetnie. A havi díj tartalmazza évente öt napra a csereautó szolgáltatást. Az öt nap túllépése esetén kedvezményes áron biztosítunk csereautót partnereinknek. A szolgáltatás részletes ismertetését itt találja.

  • Milyen gyártmányt, modellt válasszak, ha a tartós bérlet mellett döntök?

    Az autó beszerzése során segítünk abban, hogy vállalkozása számára megtalálja a legmegfelelőbb autót. Közreműködésünk kiterjed a lehető legnagyobb kedvezmények megszerzésére, illetve a döntést követően a megrendelési és leszállítási folyamat teljes adminisztrációjára. Jól ismerjük az egyes gyártmányok vezérképviseleteit, illetve pontos információkat nyújtunk az egyes modellek fenntartási költségeiről, illetve értéktartásáról.

  • Milyen gyorsan kapom meg a gépjárművekre vonatkozó tartós bérleti ajánlatot?

    Munkatársaink feladata, hogy a kereskedőktől begyűjtsék a legkedvezőbb gépjármű árakat, amelyek alapján elkészítik a bérleti ajánlatot. A teljes folyamat maximum 2-3 munkanapot vesz igénybe.

  • Elszámolhatom-e a flottakezeléssel járó költségeket?

    Igen, a havi díj összege 100%-ban elszámolható költségként, az ÁFA pedig a céges használat arányában, de minimum 50%-ban visszaigényelhető.

  • Meddig él a casco biztosítás?

    Nálunk a casco biztosítás az autó futamidő végi leadását követően is él, ami azt jelenti, hogy a leadást követően feltárt esetleges sérülések javítását nem teljes áron terheljük ügyfeleinkre, hanem kizárólag az önrész mértékéig.

  • Kapok-e csereautót abban az esetben, ha egy elhúzódó javítás hosszabb autókiesést jelent?

    A havi díj évente öt napra tartalmazza a csereautó szolgáltatást. Az öt nap túllépése esetén kedvezményes áron biztosítunk csereautót partnereinknek.

  • Kapok-e azonnali segítséget, ha éjjel vagy hétvégén lerobban az autóm?

    Útsegély (assistance) szolgálatunk éjjel-nappal az Ön rendelkezésére áll, hétvégén is. Országos vagy igény esetén teljes Európát lefedő Assistance-szolgáltatásunknak köszönhetően trélert vagy szervizautót küldünk. Ha lehetséges, akkor a helyszínen javítjuk az autót, ellenkező esetben a hiba jellegétől függően a legközelebbi, vagy akár az Ön lakóhelye/telephelye szerinti legközelebbi szervizbe szállítjuk.

  • Lesz-e dedikált kapcsolattartóm?

    Az egykapus ügyfélkiszolgálásban hiszünk, így minden ügyfelünknek dedikált ügyintézőt biztosítunk. Önnek nem kell várakoznia, ha jelzi felénk a fennálló hibát, munkatársaink azonnal intézkednek.

  • Ha a cégem székhelye/telephelye vidéken van, akkor minden egyes szerviz esemény miatt fel kell utaznom Budapestre?

    Szolgáltatásaink országosan elérhetőek, így az Ön székhelyéhez/telephelyéhez legközelebb eső szervizben végezzük el a szükséges szerviz beavatkozásokat.

  •  

    Bérautó szolgáltatás

  • Mikor érdemes igénybe vennem bérautó szolgáltatást?

    Rent-a-car üzletágunk segítséget nyújt Önnek akkor, ha gyorsan, akár átmeneti időre keres gépjárművet. A bérautó szolgáltatásunk igénybevételét ajánljuk akkor is, ha néhány hónapos projektmunkákra, gépkocsija szervizelésének idejére vagy éppen a gyártásból rendelt autó hosszabb szállítási idejének áthidalására szeretne megoldást a gépjárműparkjában.

  • Milyen időszakra igényelhetek bérautót?

    Bérautóinkat általában 1 naptól 365 napig terjedő futamidőre bocsátjuk használatra, de egyedi igény esetén rugalmas megoldással is tudunk szolgálni.

  • Mennyi idő telik el az ajánlatadás és a gépkocsi átadása között?

    A kiválasztott gépkocsit Budapest területén akár 1 órán belül a megjelölt címre szállítjuk vagy ¾ órán belül átveheti megjelölt telephelyünkön.

  • Van lehetőségem magánszemélyként is igénybe venni a szolgáltatást?

    Bérautó szolgáltatásunk csak cégek vagy egyéni vállalkozók részére érhető el.

  • Milyen gépjárművek közül választhatok?

    Cégünk jelenleg több 100 olyan gépjárművel rendelkezik, amelyet rövid távra bérautóként tudunk biztosítani.
    Aktuális ajánlatainkról ide kattintva tájékozódhat.

  • Miből tevődik össze a bérleti díj?

    A bérautó havi díja tartalmazza a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (KGFB) és a casco költségeit, a cégautó adót, az autópálya matrica díját, az amortizációs költségeket, az időszakos kerékcserét, valamint minden olyan javítási díjat, amely a gépjármű rendeltetésszerű használatából fakad. A bérleti díj összege függ az autók havi/napi futásteljesítményétől, alapáraink havi bérlet esetén 3000 km-es, napi bérlet esetén pedig 100 km-es futást foglalnak magukba.