GYIK

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Flottakezelés

  • Miért érdemes a Flexfleet Zrt-t választanom?

    10 év multinacionális flottakezelői tapasztalattal a hátunk mögött úgy döntöttünk, hogy a nemzetközi flottakezelők üzleti modelljeivel ellentétben mi a szolgáltatásainkat az Ön igényeire szabjuk. Proaktívan részt veszünk a teljes folyamatban, a gépjárművek beszerzésétől kezdve az autópark kezelésén át a transzparens riportolásig.

  • Érhetnek-e negatív meglepetések a futamidő végén?

    Cégünk alapelve, hogy transzparens módon dolgozunk és azt adjuk, amire szerződünk. Nálunk nincsenek rejtett költségek, nem kell ügyfeleinknek váratlan kiadásokkal szembenéznie a futamidő végén. Nem szalonautót várunk vissza, hanem a használatnak és a megtett kilométernek megfelelő állapotú gépjárművet.

  • Mi a különbség az egyes finanszírozási formák között?

    Zárt végű pénzügyi lízing esetében az önerő befizetését követően, valamint a havi törlesztőrészlet rendezésével használhatja a kiválasztott gépjárművet. A havidíj ÁFA-jának visszaigénylésére személygépjárműnél nincs lehetőség, a futamidő végén az autó mindenképpen a lízingbe vevő tulajdonába kerül.  A gépjármű eszközként a lízingbe vevő cég könyveiben szerepel.

    Nyílt végű pénzügyi lízing esetében szintén szükség van önerő befizetésére, de nem kötelező a futamidő végén az autó megvásárlása, opcionálisan azonban van rá lehetőség. Ennél a konstrukciónál is a lízingbe vevő könyveiben szerepel az eszköz. Fő különbség a zárt végű lízinghez képest, hogy nyílt végű esetén a lízingdíjak tőketörlesztő részének ÁFA tartalma a céges használat arányában, de minimum 50%-ban levonható személygépjármű esetén is.

    Operatív lízing vagy más néven tartós bérlet egyik nagy előnye, hogy nincs szükség önerőre. A bérleti díjba a finanszírozáson túl beletartoznak az üzemeltetéshez kapcsolódó költségek és szolgáltatások, többek között a gépjármű szervizelése, gumiztatása és a biztosítások. A kiadásokkal ily módon egyszerűen lehet tervezni és nem kell aggódni a beeső plusz költségek miatt. A gépjárművek tulajdonosa végig  a bérbe adó cég. A futamidő végén a bérbe vevő visszaadja az autót, tehát nem kerül a tulajdonába.

  • Mikor érdemes tartós bérlet mellett döntenem?

    Ennek a szolgáltatásnak a nagy előnye, hogy Önnek nem kell saját tőkével hozzájárulnia a gépjárművek megvásárlásához, azt nyugodtan fordíthatja tevékenységének fejlesztésére. Tartós bérlet esetén Ön elmondja elképzeléseit az autótípusra, a futamidőre és a futásteljesítményre vonatkozóan, mindent mást a Flexfleet Zrt. intéz. A bérleti díjat havonta számlázzuk, a havi díj összege 100%-ban elszámolható költségként, az ÁFA pedig a céges használat arányában, de minimum 50%-ban visszaigényelhető. A futamidő végén a bérlő visszaadja az autót, az eladással kapcsolatos feladatok kizárólag a bérbeadót terhelik. A szolgáltatás részletes ismertetését itt találja.

  • Miért érdemes megbíznom a Flexfleet Zrt-t a saját tulajdonomban lévő autók kezelésére?

    Ha az Ön tulajdonában van az autópark, a Flexfleet Zrt. koordinációs szolgáltatást nyújt. Az autóparkkal kapcsolatos költségekben jelentős megtakarításokat tudunk elérni a volumenünkből és szakértelmünkből fakadóan. A karbantartási munkálatoktól kezdve egészen a riportolásig levesszük az Ön válláról a flottakezeléssel járó terheket. Nyomon követjük gépjárműparkjának szervizmúltját, elintézzük a garanciális javításokat, Önnek nem kell mást tennie, csak vezetnie. A csereautó és a hozom-viszem szolgáltatás az Ön tulajdonában lévő autók kezelése esetében is a csomag részét képezi. A szolgáltatás részletes ismertetését itt találja.

  • Milyen gyártmányt, modellt válasszak, ha a tartós bérlet mellett döntök?

    Az autó beszerzése során segítünk abban, hogy vállalkozása számára megtalálja a legmegfelelőbb autót. Közreműködésünk kiterjed a lehető legnagyobb kedvezmények megszerzésére, illetve a döntést követően a megrendelési és leszállítási folyamat teljes adminisztrációjára. Jól ismerjük az egyes gyártmányok vezérképviseleteit, illetve pontos információkat nyújtunk az egyes modellek fenntartási költségeiről, illetve értéktartásáról.

  • Milyen gyorsan kapom meg a gépjárművekre vonatkozó tartós bérleti ajánlatot?

    Munkatársaink feladata, hogy a kereskedőktől begyűjtsék a legkedvezőbb gépjármű árakat, amelyek alapján elkészítik a bérleti ajánlatot. A teljes folyamat maximum 2-3 munkanapot vesz igénybe.

  • Elszámolhatom-e a flottakezeléssel járó költségeket?

    Igen, a havi díj összege 100%-ban elszámolható költségként, az ÁFA pedig a céges használat arányában, de minimum 50%-ban visszaigényelhető.

  • Meddig él a casco biztosítás?

    Nálunk a casco biztosítás az autó futamidő végi leadását követően is él, ami azt jelenti, hogy a leadást követően feltárt esetleges sérülések javítását nem teljes áron terheljük ügyfeleinkre, hanem kizárólag az önrész mértékéig.

  • Kapok-e csereautót abban az esetben, ha egy elhúzódó javítás hosszabb autókiesést jelent?

    Szerződéstől függően díjmentesen vagy nagyon kedvező áron tudunk saját autóparkunkból helyszínre szállítva csereautót biztosítani, akár egy napra, de ha szükséges, akkor több hónapra is. Szolgáltatásunk nemcsak javítás esetén vehető igénybe, hanem például akkor is, ha új céges autót használó kolléga érkezik, akinek a próbaideje alatt Ön még nem szeretne autót vásárolni.

  • Kapok-e azonnali segítséget, ha éjjel vagy hétvégén lerobban az autóm?

    Útsegély (assistance) szolgálatunk éjjel-nappal az Ön rendelkezésére áll, hétvégén is. Országos vagy igény esetén teljes Európát lefedő Assistance-szolgáltatásunknak köszönhetően trélert vagy szervizautót küldünk. Ha lehetséges, akkor a helyszínen javítjuk az autót, ellenkező esetben a hiba jellegétől függően a legközelebbi, vagy akár az Ön lakóhelye/telephelye szerinti legközelebbi szervizbe szállítjuk.

  • Lesz-e dedikált kapcsolattartóm?

    Az egykapus ügyfélkiszolgálásban hiszünk, így minden ügyfelünknek dedikált ügyintézőt biztosítunk. Önnek nem kell várakoznia, ha jelzi felénk a fennálló hibát, munkatársaink azonnal intézkednek.

  • Ha a cégem székhelye/telephelye vidéken van, akkor minden egyes szerviz esemény miatt fel kell utaznom Budapestre?

    Szolgáltatásaink országosan elérhetőek, így az Ön székhelyéhez/telephelyéhez legközelebb eső szervizben végezzük el a szükséges szerviz beavatkozásokat.

  •  

    Bérautó szolgáltatás

  • Mikor érdemes igénybe vennem bérautó szolgáltatást?

    Rent-a-car üzletágunk segítséget nyújt Önnek akkor, ha gyorsan, akár átmeneti időre keres gépjárművet. A bérautó szolgáltatásunk igénybevételét ajánljuk akkor is, ha néhány hónapos projektmunkákra, gépkocsija szervizelésének idejére vagy éppen a gyártásból rendelt autó hosszabb szállítási idejének áthidalására szeretne megoldást a gépjárműparkjában.

  • Milyen időszakra igényelhetek bérautót?

    Bérautóinkat általában 1 naptól 365 napig terjedő futamidőre bocsátjuk használatra, de egyedi igény esetén rugalmas megoldással is tudunk szolgálni.

  • Mennyi idő telik el az ajánlatadás és a gépkocsi átadása között?

    A kiválasztott gépkocsit Budapest területén akár 1 órán belül a megjelölt címre szállítjuk vagy ¾ órán belül átveheti megjelölt telephelyünkön.

  • Van lehetőségem magánszemélyként is igénybe venni a szolgáltatást?

    Bérautó szolgáltatásunk csak cégek vagy egyéni vállalkozók részére érhető el.

  • Milyen gépjárművek közül választhatok?

    Cégünk jelenleg több 100 olyan gépjárművel rendelkezik, amelyet rövid távra bérautóként tudunk biztosítani.
    Aktuális ajánlatainkról ide kattintva tájékozódhat.

  • Miből tevődik össze a bérleti díj?

    A bérautó havi díja tartalmazza a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (KGFB) és a casco költségeit, a cégautó adót, az autópálya matrica díját, az amortizációs költségeket, az időszakos kerékcserét, valamint minden olyan javítási díjat, amely a gépjármű rendeltetésszerű használatából fakad. A bérleti díj összege függ az autók havi/napi futásteljesítményétől, alapáraink havi bérlet esetén 3000 km-es, napi bérlet esetén pedig 100 km-es futást foglalnak magukba.