A Flexfleet Zrt. teljeskörű gépjármű flottakezelési szolgáltatást biztosít cégek részére. Jelenleg 35 főt foglalkoztatunk és több, mint 2.000 autót kezelünk. Cégünk dinamikusan növekszik, ezért időszerűvé vált értékesítési és adminisztrátori csapatunk bővítése, melyekhez felkészült, motivált értékesítőt és flottakezelő adminisztrátort keresünk.
AUTÓFLOTTA ÉRTÉKESÍTÉSI MENEDZSER (HUNTER)
FELADATOK
- Új ügyfelek felkutatása és megszerzése akár hideghívásokkal is
- Üzleti kapcsolat beindítása, majd ügyfélátadás a farmer csapatnak
- Értékesítési folyamat teljes körű menedzselése: igényfelmérés, ajánlatadás, tárgyalás, szerződéskötés
- Belső csapatokkal való folyamatos együttműködés
- A Flexfleet márka képviselete személyes és iparági eseményeken
- Pontos adminisztráció és dokumentációkezelés
ELVÁRÁSOK
- 3–5 év B2B értékesítési tapasztalat. Előny: flottakezelés, autóipar, pénzügyi szektor
- Hidegmegkeresésekben szerzett gyakorlati tapasztalat és igazolt eredmények
- Üzleti szemlélet, pénzügyi konstrukciók alapismerete (lízing, tartós bérlet)
Előny:
- Saját kapcsolatrendszer (közép- vagy nagyvállalati szinten)
- Autókereskedői vagy flottapiaci ismeretség
TÉGED KERESÜNK, HA…
- Igényes vagy munkádra és megjelenésedre
- Magabiztos, proaktív és önálló vagy
- Könnyen építesz kapcsolatot, vezetsz tárgyalást
- Strukturáltan gondolkodsz
- Motivált vagy a célok elérésében
- Érdekel az autóipar
JUTTATÁSOK
- Havi fix alapbér
- Teljesítményalapú havi és éves bónuszrendszer
- Céges telefon, laptop, céges autó magánhasználatra is
MIÉRT JÓ NÁLUNK
- Értékesítőink valódi hatással bírnak
- Fiatalos csapat, lapos hierarchia, közvetlen vezetői támogatás
- Bejelentett jövedelem és versenyképes juttatások
- Home office lehetőség
- Modern iroda: kávé, nasi, kutyabarát
A jelentkezéseket a frigyes.romvari@flexfleet.hu e-mail címre várjuk.
FLOTTAKEZELŐ ADMINISZTRÁTOR
A munkakör célja a bejövő számlák precíz és pontos kezelése, iktatása. Új autók beszerzéseihez tartozó számlák, szerződések kezelése, iktatása, PDF másolatok készítése, finanszírozások teljeskörű iktatása (pénzügyi értesítők rögzítése, fénymásolása, PDF rögzítése). Egyéb ad hoc irodai adminisztratív feladatok elvégzése, postai levelek kezelése.
Elvárások
- MS Office ismeretek
- Érdeklődés az autók iránt
- Nagyfokú precizitás
- Csapatmunka
- 10 ujjas gépelés
- Monotonitás tűrés
- Angol alapfok
- B kategóriás jogosítvány
- Középiskolai végzettség
Előnyt jelent
- Flottakezelőnél, finanszírozónál vagy gépjármű szervizben szerzett adminisztratív tapasztalat
- Gépjárművek felépítésével/ üzemeltetésével kapcsolatos ismeretek (nem elvárás)
Amit kínálunk
- Bejelentett versenyképes jövedelem
- Színvonalas munkakörnyezet
- Laptop
- Mobiltelefon
Munkahelyi extrák
- Céges rendezvények
- Kutyabarát
- Ingyen kávé, üdítő
- Ingyen gyümölcs, nasi
A jelentkezéseket a krisztina.toth@flexfleet.hu e-mail címre várjuk.