Cégünk, a Flexfleet Zrt. 2011-ben alakult meg, azóta is arra törekszünk, hogy minden flottakezeléssel kapcsolatos feladatot levegyünk a partnereink válláról. Működésünk során folyamatosan monitorozzuk ügyfeleink igényeit, hogy szolgáltatásainkat minél jobban a partnereink üzleti modelljéhez szabhassuk. De melyek is ezek az ügyféloldali elvárások és miképp állunk a teljesítésükben? Groó Márkkal, az Anamed Kft. cégvezetőjével beszélgettünk.
2017 óta partnerségben
Az Anamed Kft. a nagyobb ügyfeleink egyike, 2017-ben kezdtük meg a közös munkát. A vállalkozást 1992-ben hozták létre, jelenleg 48 munkavállalójuk van, a kezdetek óta orvosi műszerek és fogyóanyagok forgalmazásával foglalkoznak, külföldi gyártók kizárólagos magyarországi disztribútoraként. Az eszközök forgalmazásán kívül az Anamed Kft. tevékenységi köre a karbantartást és az ad hoc javításokat is lefedi. Kiemelt területeik közé tartozik az aneszteziológiai és intenzív terápia, a sebészet, valamint a gasztroszkópia, kolonoszkópia. A felsoroltakon kívül sok más olyan eszköz forgalmazásával is foglalkoznak, amelyeket a sürgősségi ellátásban használnak az orvosok.
Groó Márk elmondása szerint az ő szegmensükben elengedhetetlen a hosszú távon történő gondolkodás. “Olyan területen dolgozunk, ahol az eszközök tíz-húsz, vagy akár ennél több évig is működhetnek, ehhez pedig folyamatos, megfelelő szintű szaktudást kell biztosítanunk mind szervizmérnöki, mind értékesítési oldalról. A professzionális hozzáállás része az is, hogy a felmerülő igényeket a lehető leghamarabb orvosoljuk.”
Hogy az utóbbi mennyire fontos, azt a koronavírus járvány még inkább visszaigazolta. A pandémia kitörése után kollégáik nagy nyomás alá kerültek, az intenzív osztályokon a szakterületükre és technikai tudásukra még nagyobb szükség volt, azonnal kellett cselekedni ott, ahol a súlyos állapotban lévő betegeket kezelték.
Rugalmsság, gyors rendelkezésre állás, cash-flow szempontok
Az Anamed Kft.-vel történő közös munka egyik alappillérét pontosan az a rugalmasság, a gyors rendelkezésre állás és szaktudás adja, aminek fontosságáról Groó Márk is beszélt és mi is nagyon fontosnak tartunk. Ennek megfelelően minden ügyfelünknek dedikált kapcsolattartót biztosítunk, ügyfélszolgálatunk pedig éjjel-nappal és hétvégén is az ügyfeleink rendelkezésére áll. 2017-ben kötöttük meg az első tartós bérleti szerződéseket, 24 gépjárművet vettek tartós bérletbe tőlünk és folyamatban van új gépjárművek beszerzése is. Előtte nem dolgoztak más flottakezelő céggel, a Flexfleet Zrt. az első. “Az átállást azért tartottuk szükségesnek, mert a cash-flow szempontjából a flotta szolgáltatás egy jól tervezhető kiadást jelent a cégnek, a flottakezeléssel járó adminisztrációs terheket pedig a Flexfleet Zrt. teljes egészében leveszi a vállunkról.”
Groó Márk szerint az Anamed Kft. számára biztonságot jelent a velünk való együttműködés azért is, mert javítás vagy káresemény esetén cégünk egyrészt menedzseli az eseményt, másrészt biztosítja a csereautót vagy akár azt a helyzetet is kezelni tudja, ha 1-2 hónapra van szükségük autóra.
A precíz ügyintézésnek köszönhetően a kollégái folyamatosan tudnak dolgozni, mert nem vesz el tőlük belső erőforrást az ügyintézés. A gépjárműveket napi rendszerességgel használják, ráadásul az ország egész területén, így a flottának nagyon fontos szerepe van a cég napi működésében.
Az Anamed Kft. 2020-ban rekord összegű, 7 milliárdos árbevételt könyvelhetett el, amely csak részben tudható be a koronavírus járványnak. A tavalyi évben sok hosszú projektjük zárult le, például az Egészséges Budapest Programhoz és a országos egynapos sebészeti ellátáshoz kötődő fejlesztések is. Az elmúlt években folyamatosan bővültek nemcsak árbevételben, hanem a munkavállalók számában is, a missziójuk pedig állandó és következetes: “fő feladatunknak tekintjük, hogy a magyar egészségügy munkáját világszínvonalú készülékek forgalmazásával és a készülékek biztonságos üzemeltetéséhez szükséges szervizszolgáltatásokkal biztosítsuk és támogassuk.”
Comments are closed.