2017 óta kerül megrendezésre a Dreamjobs „Szerethető Munkahelyek” versenye, amire idén rekordszámú nevezés érkezett. 1900 cég vett részt a versenyen, ezek közül pedig 200 cég kapta meg a „Szerethető Munkahely” minősítést. Idén a Flexfleet Zrt. is a díjazottak között szerepel: amellett, hogy mi is ott vagyunk a 200 győztes között, a „Munkahely, magánélet egyensúly” különdíjas kategóriában a legjobb 10 cég közé is bekerültünk. Mutatjuk, hogy mivel értük el mindezt!
A vállalatokat és a munkakeresőket összekötő Dreamjobs célja a “Szerethető Munkahelyek” díjjal az, hogy megmutassa, milyen csapatok állnak egy-egy termék vagy szolgáltatás mögött. Ahogy ők megfogalmazták: “A kezdeményezés egy lehetőség, amely betekintést enged a színfalak mögé formálisan és infomálisan egyaránt azért, hogy közelebb hozzuk a munkaadókat a munkavállalókhoz.”
De minek köszönhető az, hogy hivatalosan is szerethető munkahely lettünk, hogy bekerültünk a TOP 10-be a „Munkahely, magánélet egyensúly” kategóriában? Mit tesz ezért a vezetőség és mit adnak hozzá a kollégák? Miről szól a Flexfleet-vibe?
Cégünk 2011-ben kezdte meg működését, hosszú (tartós bérlet) és rövid távú (rent-a-car) autóbérlettel, illetve az ügyfeleink tulajdonában lévő céges autók kezelésével foglalkozunk. Kollégáink multinacionális vállalatoknál szerzett több éves flottakezelői gyakorlattal rendelkeznek, ugyanakkor a multinacionális flottakezelők üzleti modelljeivel ellentétben szolgáltatásainkat az ügyfeleink igényeire szabjuk. Ötvözzük a nagyvállalati szemléletből fakadó rendszeretetet, valamint a lapos szervezeti struktúránkból adódó rugalmasságot. Ennek a struktúrának nemcsak ügyfeleink, hanem munkavállalóink is előnyét élvezik.
“Az első és legfontosabb, hogy aki nálunk dolgozik – értem ezalatt a Flexfleet Zrt. egészét -, magáénak érzi a céget, úgy dolgozik érte, mintha a sajátja lenne. Ez köszönhető a jó csapatnak, a cégpolitikának és annak, hogy célok mentén dolgozunk.” – Lengyel Ádám, a Flexfleet Zrt. szerviz munkatársa
A Flexfleet Zrt. jelenleg 25 munkavállalót foglalkoztat, csapatunk folyamatosan bővül. Hiszünk abban, hogy a szakmai felkészültség önmagában nem elég, ugyanilyen fontos az is, hogy az új kolléga emberileg is illeszkedjen a már meglévő, színes csapatba. A tudatos kiválasztási folyamatnak köszönhetően cégünkre nem jellemző a fluktuáció, és a kiválasztás után is segítjük munkatársainkat abban, hogy jól érezzék magukat nálunk. Számos, a felsőoktatásban tanuló diák gyakornokként kezdte nálunk, később közülük többen a cégünk munkavállalói lettek.
Amennyiben úgy látjuk, hogy egy kollégánk leterhelt, napi nyolc órában már nem tudja ellátni a feladatait, akkor felveszünk egy új kollégát. Versenyképes fizetést biztosítunk munkatársainknak, emellett pedig egységes bónuszrendszert vezettünk be. Béren kívüli jutattásként kollégáink többségének cégautót biztosítunk.
Közösségként tekintünk magunkra, amely nemcsak munkavállalók összessége, akik ugyanazon a munkahelyen dolgoznak, hanem a magánéletben is segítjük egymást. Ha egy kolléga költözik, akkor ebben a csapat is segít neki. Közös chatfelületünk van, ahol a munkától függetlenül beszélgetünk egymással személyes témákról, munkaidőn kívül is. Az átlagosnál több összetartó programot szervezünk, együtt ebédelünk, néha együtt reggelizünk az irodában. A csapaton belüli kommunikáció erősítésére nemrégiben létrehoztunk egy belső munkacsoportot is.
A fenti hangulat nem valósulhatna meg akkor, ha nem lenne támogatott az őszinte beszéd, az átlátható kommunikáció. Amennyiben valakinek nehézségei adódnak akár a szakmai, akár a magánéletében, a vezetőséghez bátran fordulhat problémáival. Nálunk nem büntetnek senkit azért, mert szabadon elmondja a véleményét.
A cégkultúra alapja ugyanis az, hogy egy munkavállaló elsősorban ember, másodsorban munkaerő, így kellő empátiával és megoldásra törekvéssel fordulunk minden egyes kollégánkhoz. Büszkék vagyunk arra, hogy csapatunk egységét ügyfeleink is, és most már egy díj is visszaigazolja.
Comments are closed.