Szereted az autókat? Szeretnéd Te is kipróbálni a legújabb modelleket? Csatlakozz hozzánk! Feladatod lesz az új autók beszerzésével kapcsolatos teljes adminisztráció: gépkocsi megrendelése, megrendelések nyomon követése, finanszírozással kapcsolatos adminisztratív teendők, biztosítások megkötése, beérkezett gépkocsik átadásával kapcsolatos szervezési feladatok, szerződéskötés.
Feladatok
- Autókereskedésekkel és finanszírozókkal napi szintű telefonos/email-es kapcsolattartás
- Finanszírozói szerződéscsomagok kezelése
- A teljes átadási folyamat szervezése és adminisztrációja
- Biztosítások megkötése
- Autó átadások egyeztetése ügyfelekkel
Téged keresünk, ha
- Van diplomád
- Rendelkezel 1-3 év munkatapasztalattal
- Rendelkezel finanszírozási alapismeretekkel
- Magabiztosan használod az Office programokat
- Társalgási szinten beszélsz angolul
- Van jogosítványod és mersz vezetni (gyakran szükség van erre)
- Van adminisztratív tapasztalatod és precízen dolgozol, emellett az ügyfélkezelésben is profi vagy
- Igazi csapatjátékos vagy
- Jó problémamegoldó, konfliktuskezelő vagy
- Szereted az autókat és alapszinten értesz is hozzájuk
Ne jelentkezz, ha
- Nem érdekelnek az autók, ezeket igazából csak olyan eszköznek tekinted, ami elvisz A-ból B-be
- Nem vagy rendszerezett gondolkodású
- Nem szereted a pörgést, inkább egy kényelmes állásra vágysz
Amit kínálunk
- Rugalmas, heti 40 órás munkaidő
- Havi bruttó fizetés: 350 000-400 000 Ft + teljesítmény alapú bónusz évente
- Céges telefon, laptop
- Szakmai képzések
- Home office lehetőség
- Jó hangulatú irodai környezet összetartó közösséggel
Ekkor kezdhetsz
- 2022. március 1.
Munkavégzés helye
- 1139 Budapest, Lomb utca 31./b.
Így tudsz jelentkezni
- Küldd el önéletrajzodat és motivációs leveledet bérigényed megjelölésével az alábbi e-mail címre: gabor.voros@flexfleet.hu.
Comments are closed.