- Miért érdemes a Flexfleet Zrt-t választanom?
10 év multinacionális flottakezelői tapasztalattal a hátunk mögött úgy döntöttünk, hogy a nemzetközi flottakezelők üzleti modelljeivel ellentétben mi a szolgáltatásainkat az Ön igényeire szabjuk. Proaktívan részt veszünk a teljes folyamatban, a gépjárművek beszerzésétől kezdve az autópark kezelésén át a transzparens riportolásig.
- Érhetnek-e negatív meglepetések a futamidő végén?
Cégünk alapelve, hogy transzparens módon dolgozunk és azt adjuk, amire szerződünk. Nálunk nincsenek rejtett költségek, nem kell ügyfeleinknek váratlan kiadásokkal szembenéznie a futamidő végén. Nem szalonautót várunk vissza, hanem a használatnak és a megtett kilométernek megfelelő állapotú gépjárművet.
- Mi a különbség az egyes finanszírozási formák között?
Zárt végű pénzügyi lízing esetében az önerő befizetését követően, valamint a havi törlesztőrészlet rendezésével használhatja a kiválasztott gépjárművet. A havidíj ÁFA-jának visszaigénylésére személygépjárműnél nincs lehetőség, a futamidő végén az autó mindenképpen a lízingbe vevő tulajdonába kerül. A gépjármű eszközként a lízingbe vevő cég könyveiben szerepel.
Nyílt végű pénzügyi lízing esetében szintén szükség van önerő befizetésére, de nem kötelező a futamidő végén az autó megvásárlása, opcionálisan azonban van rá lehetőség. Ennél a konstrukciónál is a lízingbe vevő könyveiben szerepel az eszköz. Fő különbség a zárt végű lízinghez képest, hogy nyílt végű esetén a lízingdíjak tőketörlesztő részének ÁFA tartalma a céges használat arányában, de minimum 50%-ban levonható személygépjármű esetén is.
Operatív lízing vagy más néven tartós bérlet egyik nagy előnye, hogy nincs szükség önerőre. A bérleti díjba a finanszírozáson túl beletartoznak az üzemeltetéshez kapcsolódó költségek és szolgáltatások, többek között a gépjármű szervizelése, gumiztatása és a biztosítások. A kiadásokkal ily módon egyszerűen lehet tervezni és nem kell aggódni a beeső plusz költségek miatt. A gépjárművek tulajdonosa végig a bérbe adó cég. A futamidő végén a bérbe vevő visszaadja az autót, tehát nem kerül a tulajdonába.
- Mikor érdemes tartós bérlet mellett döntenem?
Ennek a szolgáltatásnak a nagy előnye, hogy Önnek nem kell saját tőkével hozzájárulnia a gépjárművek megvásárlásához, azt nyugodtan fordíthatja tevékenységének fejlesztésére. Tartós bérlet esetén Ön elmondja elképzeléseit az autótípusra, a futamidőre és a futásteljesítményre vonatkozóan, mindent mást a Flexfleet Zrt. intéz. A bérleti díjat havonta számlázzuk, a havi díj összege 100%-ban elszámolható költségként, az ÁFA pedig a céges használat arányában, de minimum 50%-ban visszaigényelhető. A futamidő végén a bérlő visszaadja az autót, az eladással kapcsolatos feladatok kizárólag a bérbeadót terhelik. A szolgáltatás részletes ismertetését itt találja.
- Miért érdemes megbíznom a Flexfleet Zrt-t a saját tulajdonomban lévő autók kezelésére?
Ha az Ön tulajdonában van az autópark, a Flexfleet Zrt. koordinációs szolgáltatást nyújt. Az autóparkkal kapcsolatos költségekben jelentős megtakarításokat tudunk elérni a volumenünkből és szakértelmünkből fakadóan. A karbantartási munkálatoktól kezdve egészen a riportolásig levesszük az Ön válláról a flottakezeléssel járó terheket. Nyomon követjük gépjárműparkjának szervizmúltját, elintézzük a garanciális javításokat, Önnek nem kell mást tennie, csak vezetnie. A havi díj tartalmazza évente öt napra a csereautó szolgáltatást. Az öt nap túllépése esetén kedvezményes áron biztosítunk csereautót partnereinknek. A szolgáltatás részletes ismertetését itt találja.
- Milyen gyártmányt, modellt válasszak, ha a tartós bérlet mellett döntök?
Az autó beszerzése során segítünk abban, hogy vállalkozása számára megtalálja a legmegfelelőbb autót. Közreműködésünk kiterjed a lehető legnagyobb kedvezmények megszerzésére, illetve a döntést követően a megrendelési és leszállítási folyamat teljes adminisztrációjára. Jól ismerjük az egyes gyártmányok vezérképviseleteit, illetve pontos információkat nyújtunk az egyes modellek fenntartási költségeiről, illetve értéktartásáról.
- Milyen gyorsan kapom meg a gépjárművekre vonatkozó tartós bérleti ajánlatot?
Munkatársaink feladata, hogy a kereskedőktől begyűjtsék a legkedvezőbb gépjármű árakat, amelyek alapján elkészítik a bérleti ajánlatot. A teljes folyamat maximum 2-3 munkanapot vesz igénybe.
- Elszámolhatom-e a flottakezeléssel járó költségeket?
Igen, a havi díj összege 100%-ban elszámolható költségként, az ÁFA pedig a céges használat arányában, de minimum 50%-ban visszaigényelhető.
- Meddig él a casco biztosítás?
Nálunk a casco biztosítás az autó futamidő végi leadását követően is él, ami azt jelenti, hogy a leadást követően feltárt esetleges sérülések javítását nem teljes áron terheljük ügyfeleinkre, hanem kizárólag az önrész mértékéig.
- Kapok-e csereautót abban az esetben, ha egy elhúzódó javítás hosszabb autókiesést jelent?
A havi díj évente öt napra tartalmazza a csereautó szolgáltatást. Az öt nap túllépése esetén kedvezményes áron biztosítunk csereautót partnereinknek.
- Kapok-e azonnali segítséget, ha éjjel vagy hétvégén lerobban az autóm?
Útsegély (assistance) szolgálatunk éjjel-nappal az Ön rendelkezésére áll, hétvégén is. Országos vagy igény esetén teljes Európát lefedő Assistance-szolgáltatásunknak köszönhetően trélert vagy szervizautót küldünk. Ha lehetséges, akkor a helyszínen javítjuk az autót, ellenkező esetben a hiba jellegétől függően a legközelebbi, vagy akár az Ön lakóhelye/telephelye szerinti legközelebbi szervizbe szállítjuk.
- Lesz-e dedikált kapcsolattartóm?
Az egykapus ügyfélkiszolgálásban hiszünk, így minden ügyfelünknek dedikált ügyintézőt biztosítunk. Önnek nem kell várakoznia, ha jelzi felénk a fennálló hibát, munkatársaink azonnal intézkednek.
- Ha a cégem székhelye/telephelye vidéken van, akkor minden egyes szerviz esemény miatt fel kell utaznom Budapestre?
Szolgáltatásaink országosan elérhetőek, így az Ön székhelyéhez/telephelyéhez legközelebb eső szervizben végezzük el a szükséges szerviz beavatkozásokat.
Flottakezelés
Bérautó szolgáltatás
- Mikor érdemes igénybe vennem bérautó szolgáltatást?
Rent-a-car üzletágunk segítséget nyújt Önnek akkor, ha gyorsan, akár átmeneti időre keres gépjárművet. A bérautó szolgáltatásunk igénybevételét ajánljuk akkor is, ha néhány hónapos projektmunkákra, gépkocsija szervizelésének idejére vagy éppen a gyártásból rendelt autó hosszabb szállítási idejének áthidalására szeretne megoldást a gépjárműparkjában.
- Milyen időszakra igényelhetek bérautót?
Bérautóinkat általában 1 naptól 365 napig terjedő futamidőre bocsátjuk használatra, de egyedi igény esetén rugalmas megoldással is tudunk szolgálni.
- Mennyi idő telik el az ajánlatadás és a gépkocsi átadása között?
A kiválasztott gépkocsit Budapest területén akár 1 órán belül a megjelölt címre szállítjuk vagy ¾ órán belül átveheti megjelölt telephelyünkön.
- Van lehetőségem magánszemélyként is igénybe venni a szolgáltatást?
Bérautó szolgáltatásunk csak cégek vagy egyéni vállalkozók részére érhető el.
- Milyen gépjárművek közül választhatok?
Cégünk jelenleg több 100 olyan gépjárművel rendelkezik, amelyet rövid távra bérautóként tudunk biztosítani.
Aktuális ajánlatainkról ide kattintva tájékozódhat. - Miből tevődik össze a bérleti díj?
A bérautó havi díja tartalmazza a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (KGFB) és a casco költségeit, a cégautó adót, az autópálya matrica díját, az amortizációs költségeket, az időszakos kerékcserét, valamint minden olyan javítási díjat, amely a gépjármű rendeltetésszerű használatából fakad. A bérleti díj összege függ az autók havi/napi futásteljesítményétől, alapáraink havi bérlet esetén 3000 km-es, napi bérlet esetén pedig 100 km-es futást foglalnak magukba.